ett år tillbaka

För ett år sedan gick jag i 4:e terminen och hade fullt upp med mina egna studier. men fick et erbjudande av mn lärare att hjälpa en kille i 6:e terminen. När jag kom dit var det inte mycket som var klar nför modevisningen. Jag hjälpte han nästan varje dag mellan mina lektioner och även några helger blev det. Det slutade med att jag sydde 4 av hans 6 klänningar. Jag förstår iinte personer som går en mode skola som inte har passionen att sy och göra det bästa sista året då allt hänger på modevisningen vi har sista terminen av 3 år. Sista veckan gav jag upp hoppet och fortsatte med mina egna kläder. Lärde mig en läxa då, aldrig mer ska jag hjälpa en talienare. dom är otacksamma för det man gör och dom har inte modet att ens säga tack för allt man gjort för dom. Vet inte ens om klänniingarna överlevt med tanke på at han visade upp dom på et discotek drekt efteråt, med modellerna som dansade i kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0